Home  
 
 
 
 
 

Papa Noel llegó a Ourense esta Navidad con un regalo muy especial, si bien de difícil comprensión para los más pequeños. Santa Claus repartió por varias calles del centro de la capital ourensana exámenes de una oposición que da derecho a un puesto de trabajo en la Deputación de Ourense. Se trata de una acción irónica y de denuncia de las Xuventudes Socialistas, que volverá a repetirse este lunes ante el Centro Comercial Ponte Vella.

 
 
Papa Noel aparece en Ourense repartiendo en plena calle exámenes de la Diputación ya contestados  
24 de DICIEMBRE de 2007: OURENSE DIXITAL

Integrantes de la Xuventudes Socialistas de Ourense recorrieron este domingo las calles de la ciudad disfrazados de Papa Noel con cara del presidente de la Deputación de Ourense, José Luis Baltar, "como acto de rexeitamento as súas prácticas caciquís". Los Santa Claus personalizados repartieron exámenes de supuestas oposiciones  de la institución que preside Baltar Pumar, que darían derecho a entrar a trabajar en ella, ya que lo único que queda por hacer al "agraciado" es ponerle nombre y apellidos.
Jonathan da Silva, secretario general de XXSS, explicó precisamente a este respecto que “iso é o mesmo que fai Baltar, reparte postos de traballo entre os seus amigos sen ser necesario amosar os seus coñecementos nun examen, pasando por riba dos criterios de mérito, capacidade e igualdade que deben definir calquera proceso de selección de persoal”.

“A finalidade da campaña –explica Da Silva- é facer chegar aos veciños e veciñas de Ourense, dun xeito irónico e amable acorde coas datas nas que nos atopamos,  a inxustiza que supón que os amigos de Baltar e achegados ao Partido Popular se lles dea un posto de traballo pola cara, mentres outras persoas, se pasan anos e anos estudando para poder superar unha oposición.”
Desde Xuventudes Socialistas se asegura que “este é un  acto reivindicativo co que pretendemos amosar o noso apoio a todos os xóvenes que tiveron que abandonar a provincia de Ourense para poder conseguir un emprego”, y que prevén repetir este lunes, día 24, a las siete de la tarde, ante la entrada principal del Centro Comercio Ponte Vella de la capital ourensana.

Volver atras
Imprimir Página
 
 
           
REDACCIÓN de Ourense Dixital