Piden declarar zona castastrófica a Xinzo de Limia por las lluvias de lo que va de marzo
 
 
"Zona catastrófica por inundación", es lo que pide al Concello de Xinzo de Limia el grupo de Pérez Campos a raíz de las lluvias de este mes de marzo
 
 
 
 
 
 
15 de MARZO de 2018: LIMIA DIXITAL

Las lluvias de lo que va transcurrido ya han pasado a ser un problema para los cultivos de Xinzo de Limia. Al menos así lo entiende Xinzo Adiante al presentar este jueves una moción para su debate y votación en el próximo Pleno de este Concello. El portavoz de este grupo, Manuel Pérez Campos, establece a la hora de sostener la inicitiva propuesta que "as fortes e continuadas chuvias que se produciron nas últimas semanas provocaron que moitas parcelas situadas no noso concello e destinadas a uso agrícola -e, singularmente aos cereais-, estean a día de hoxe inundadas, polo que a colleita de cereal periga".

Xinzo Adiante propone al Concello instar la declaración de Xinzo de Limia como zona catastrófica, para lo que, recuerda Pérez Campos, "a xestión das emerxencias e a minimización dos danos requiren o esforzo e colaboración de todas as administracións púbicas implicadas mediante a actuación coordinada". En primer lugar plantea al Pleno la declaración de zona catastrófica de todo Xinzo de Limia; tramitar las solicitudes de ayuda correspondientes ante Subdelegación del Gobierno en Ourense; y solicitar la cooperación de todas las administraciones implicadas al respecto, para lo cual el Concello debería elevar dicho acuerdo a tales administraciones.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright ALTERNATIVA DE CONTENIDOS DIGITALES
 
 
     
     
 
 
     
     
 
 
     
 
 
   
 
HACE HOY UN AÑO
16, JUEVES